Erdoğan Barzani görüşmesi başladı

Erdoğan Barzani görüşmesi başladı
Başbakan Erdoğan, Mesut Barzani'yle görüştü. Görüşmeye MİT Müsteşarı Hakan Fidan da katıldı..

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Irak'ın kuzeyindeki bölgesel yönetimin lideri Mesud Barzani ile görüşmesi başladı. Mesud Barzani, görüşme için Dolmabahçe'deki Başbakanlık Ofisi'nde saat 14.35'te geldi. Basının kısa süre görüntü almasına izin verilen görüşme sürüyor. Görüşmede, Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Feridun Sinirlioğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan da bulunuyor.

Barzani ve Erdoğan zirvesinde Türkiye'nin güvenlik ve dış politika konularındaki en yetkili isimlerin yer alması dikkat çekti. Her fırsatta Hakan Fidan'a olan güvenini ifade eden Başbakan Erdoğan, dış ilişkilerde Sinirlioğlu'nu özel temsilci olarak görevlendiriyordu. Beşir Atalay ise Kürt sorunu ve açılım konularında Erdoğan'ın sağ kolu konumunda.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.