Mesut Barzani, Cumhurbaşkanı Gül ile görüşmek için Ankara'ya geldi

Mesut Barzani, Cumhurbaşkanı Gül ile görüşmek için Ankara'ya geldi
Kuzey Irak Bölgesel Kürt Yönetimi Başkanı Mesut Barzani, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu ile görüşmek üzere saat 20.

50'de İstanbul'dan Ankara'ya geldi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile İstanbul'da görüşen Mesut Barzani, yarın Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu görüşmesi için İstanbul'dan Ankara'ya geldi. Barzani'nin özel uçağı saat 20.50'de Esenboğa Havalimanı'na indi. Barzani'yi dışişleri yetkilileri karşıladı. Barzani ve beraberindekiler daha sonra konaklayacakları Sheraton Otel'e geçti.

Barzani'nin yarın sabah Dışişleri Bakanı Davutoğlu ile bir kahvaltı toplantısında bir araya gelecek, ardından Cumhurbaşkanı Gül, Barzani'yi kabul edecek.

Görüşmelerin ardından Barzani'nin saat 15.30'da basın mensuplarına Türkiye ziyareti ile ilgili açıklamalar yapması bekleniyor. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.