Yaşlı kadın yangında öldü

Yaşlı kadın yangında öldü
Bursa'nın Keles ilçesinde iki katlı bir evde çıkan yangında yaşlı bir kadın hayatını kaybetti.

 

Edinilen bilgiye göre dün gece 23.30 sıralarında, Keles ilçesine bağlı Çukur Mahallesi'nde, Süleyman Özdemir (40) ve Sabire Özdemir'in (74) yaşadığı evde yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle hızla büyüyen alevleri gören komşuların ihbarıyla olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangının büyümesi üzerine Bursa Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi, Keles Belediye İtfaiyesi, Türkiye Kömür İşletmeleri ve Orman İşletme Müdürlüğüne ait arazözler de olay yerine geldi. 2 saatte kontrol altına alınan yangının ardından evden Sabire Özdemir'in cansız bedeni çıkarıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.







 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.