Japonya'da ayı saldırısı: 2 kadın öldü

Japonya'da ayı saldırısı: 2 kadın öldü
Japonya'da doğal yaşam parkından kaçan ayıların saldırısı sonucu 2 kadının öldüğü bildirildi.

Japonya'nın kuzeybatısındaki Akita eyaletinde doğal yaşam parkından 6 ayının kaçtığı belirtildi. Hachimantai parkından kaçan ayıların saldırısı sonucu 2 kadının öldüğü kaydedildi. Yetkililer, kaçan ayılarda hepsinin bulunarak öldürüldüğünü açıkladı.

Parkta 38 ayının tutulduğunu söyleyen yetkililer, yaz aylarında turistlerin ziyaretine açık olduğunu kaydetti.



CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.