Başbakan Erdoğan Bursa'ya gitti

Başbakan Erdoğan Bursa'ya gitti
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bir dizi program için ANA uçağı ile Bursa'ya gitti.

Başbakan Erdoğan, Bursa'ya gitmek için Kısıklı'daki konutundan Atatürk Havalimanı'na geldi. Erdoğan'ı burada İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ve İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın karşıladı. Erdoğan Bursa'ya, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem, eşi Emine Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan'la gitti. 

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.