G-8 dışişleri bakanları toplanıyor

G-8 dışişleri bakanları toplanıyor
Sanayileşmiş 8 ülkenin oluşturduğu G-8 dışişleri bakanları, Japonya'nın Kyoto kentinde bir araya gelecek.

Dışişleri bakanları 2 gün sürecek toplantıda, Kuzey Kore ve İran'ın nükleer silah geliştirmesinin engellenmesi çabalarını ve iklim değişikliğine küresel önlem alınmasını tartışacak. 

İkili görüşmelerin de yapılacağı toplantıda ele alınması beklenen diğer konular arasında, Afganistan'da sınır güvenliği ve Zimbabve bulunuyor. 

Dışişleri Bakanları toplantısı, gelecek ay Japonya'nın Hokkaido adasında düzenlenecek yıllık G-8 zirvesine hazırlık amacını taşıyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.