Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı
Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı
Çankaya Belediye Başkanı Bülent Tanık’ı özellikle izlemeye devam ediyoruz.
Nasıl özellikle olmasın?..
Başkent’in en renkli belediye başkanlarından birisi kendisi.
Cıvıl cıvıl maşallah!
Hemen göze çarpıyor.
Bas bas bağırıyor, “beni yazın beni yazın” diye.
Bakın bugünlerde de neyle meşgul, Başkan.
“Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı”yla.
Evet evet, yanlış duymadınız, Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı.
Böyle bir şey düzenleyecekmiş Başkan.
Neymiş, nasıl bir şeymiş diye Belediye’yi yokladım ama bir bilgi alamadım.
Başkan daha sonra açıklayacakmış, Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı’nın ayrıntılarını.
Geçen günkü basın toplantısında şu kadarını söylemiş, sadece:
"Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı düzenleyeceğiz.
Vatandaşların tepkilerini gösterebilme konusunda özgün bir açılım olacak bu etkinliğin ayrıntılarını daha sonra bilgilerinize sunacağız.
Takunya'dan terliğe, ayakkabıdan at nalına kadar ayağa takılan çeşitli şeylerin atıldığı bir olimpiyat serisini yaş grupları ve mesafeleri dikkate alarak organize etmeyi planlıyoruz."
Takunya'dan terliğe, ayakkabıdan at nalına kadar ayağa takılan çeşitli şeylerin atıldığı bir olimpiyat!
Benim bildiğim olimpiyatlar, dört yılda bir yapılan geniş kapsamlı bir spor organizasyonudur.
Dünya çapında sporcu, gazeteci, televizyoncu, spor adamı ve seyircilerin katılımı ile gerçekleştirilen olimpiyatlarla insanlar ve ülkeler arası barışın sağlanabilmesi amaçlanır.
Şimdi yorum ki, bizim Başkan da böyle bir şey mi yapacak acaba!
Çankaya çapında sporcu, gazeteci, televizyoncu ve spor adamını bir araya getirip, takunya mı fırlattıracak?
Bu, bu ise, ne olmuş olacak o zaman?
Garip!
Ayrıca, Başkan’ın “ayağa takılan çeşitli şeyler” derken sıraladığı “at nalı” hayli kafamı karıştırdı.
Olimpiyatlara atlarda mı katılacak yoksa.
Onlar da nallarını mı fırlatacak?
Düşünebiliyor musunuz sahneyi!!!
Sonra haberlerde izleriz artık:
“Çankaya Belediyesi’nin düzenlediği Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı’nda Rus binek atının fırlattığı nal, Başkan’ın kafasını yardı…”
Yok canım, olur mu öyle şey?!!
Atlar katılmayacaktır olimpiyata!
E o zaman, bu “at nalı” neyin nesi?
Yoksa, Başkan, ayaklarına ayakkabı niyetine “at nalı” takan insanlar olduğunu mu
sanıyor?
Valla ben görmedim.
Hele hele bizim oralarda hiç görmedim.
Çankaya’ya pek çıkmam.
Ama oralarda da ayağına “at nalı” takan insanlar olabileceğine hiç ihtimal vermiyorum doğrusu.
En başta dedim ya:
Çankaya Belediye Başkanı Bülent Tanık çok renkli bir insan.
Böyle bir olimpiyata imza atmaya hazırlanıyor şimdilerde.
Bakalım nasıl bir şey çıkacak ortaya.
Ama şurası kesin:
Medyaya epey malzeme çıkacak.
Büyük bir heyecanla bekliyorum, Ayakkabı Fırlatma Olimpiyatı’nı.
Basir Gülüm / Habervaktim Gazetesi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.