"Eşli resepsiyon normal olanıdır"

"Eşli resepsiyon normal olanıdır"
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan resepsiyonunun eşli olmasına ilişkin, "Eşli resepsiyon normal olanıdır." değerlendirmesinde bulundu.

23 Nisan resepsiyonunda gazetecilerin sorularını cevaplayan Gül, eşli resepsiyon için "Eşli resepsiyon normal olanıdır." dedi. 
        
Nuri El Maliki'nin açıklamalarının hatırlatılması üzerine Gül, "Türkiye'nin hiçbir zaman gizli bir ajandası olmadı. Türkiye bölgede sadece huzur istiyor." dedi. 

CHP ve BDP'nin resepsiyona katılmamasının sorulması üzerine ise Gül, "Meclis'teki tüm gruplar olmalıydı." diye konuştu. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.