''Kendimizi hesaba çekmeliyiz''

''Kendimizi hesaba çekmeliyiz''
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, 23 Nisan'da eşi tarafından bıçaklanarak öldürülen Ayşe İnce olayı ilgili "Hepimiz neden koruyamadık.Nedir eksiğimiz? Kendimizi hesaba çekmeliyiz." dedi.

Fatma Şahin, 'Ailenin Korunması ve Kadına Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun' tasarısı tanıtım toplantısının ardından basın mensuplarının sorularını cevapladı. Bakan Şahin, "Giden geri gelmiyor. İstediğiniz kadar soruşturma yapın. Kimde eksik var mücadele edelim. Boşlukları doldurmaya çalışalım. Ama giden geri gelmiyor. Mücadele topyekûn olmalı." diye konuştu.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.