Köy meydanında kutsal emanetler sergisi açıldı

Köy meydanında kutsal emanetler sergisi açıldı
Kırıkkale ve Yöresi Eğitim, Kültür ve Dayanışma Derneği (KALENDER) tarafından Keskin ilçesine bağlı Kurşunkaya köyü meydanında kutsal emanetler sergisi açıldı.

Köylüler tarafından yoğun ilginin gösterildiği programda katılımcılara çeşitli hediyeler verildi.

Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başladı. Hemen ardından Kur'an-ı Kerim okundu ve çocuklar tarafından ilahiler söylendi. Daha sonra kutsal emanetler sergisi açıldı.

KALENDER Başkanı Şuayip Demir, "Bizler için çok çileler çekmiş, âlemlere rahmet olarak gönderilen, sürekli ümmetim ümmetim diye bizleri mübarek dillerinden düşürmeyen Peygamber Efendimiz (sav) için ne kadar Kutlu Doğum programları yapsak, ne kadar salât-ı selamlar getirsek azdır. Evet, insanlığı cahiliye döneminden bugünlere taşımıştır. İnsanlık O'nun (sav) sünnetini yapabilirse, tavsiyelerine uyabilirse şüphesiz daha mutlu ve müreffeh bir hayat yaşayacaktır." dedi. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.