Diyanet TV yayına başlıyor

Diyanet TV yayına başlıyor
Diyanet TV, TRT'nin bir kanalında yayına başlıyor.
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, ''Diyanet TV''nin, TRT'nin bir kanalında yayına başlayacağını söyledi. Diyanet TV'nin, ilk yayınının Miraç Kandili'nde yapılmasının planlandığını belirten Bozdağ, kanalın yayınıyla ilgili çalışmaların bitmek üzere olduğunu bildirdi.

Diyanet TV'nin öncelikle test yayını yapacağını, daha sonra belli saatlerde yayında olacağını anlatan Bozdağ, ''Öncelikle 12 saat yayında olacak. Zaman içinde süre oturmuş olacak. Ramazan ayında yayında olmuş olacak'' dedi.

Bozdağ, Diyanet TV'nin amacının kamuoyunu ''doğru bilgilendirmek'' olduğunu ifade ederek, çerçevesi ve formatının Diyanet İşleri Başkanlığı ile TRT arasında yapılacak protokolle belirleneceğini söyledi. Bozdağ, ''Kamuoyuna bakarsanız, gazete, internet ve başka alanlarda ihtiyaç var. Toplumda da büyük bir talep var. İşin doğrusunu, ehil kişilerle öğretmek istiyoruz'' diye konuştu.






 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.