ABD'de Türkler'den Mehterli Protesto

ABD'de Türkler'den Mehterli Protesto
Büyükelçilik önünde, ermeni iddiaları mehter marşı eşliğinde protesto edildi.

Ermenilerin 1915 olaylarını anma günü olarak kabul ettiği 24 Nisan'da Washington'daki Türkiye Büyükelçiliği önünde renkli bir gösteri yapıldı.

Tarihin tarihçilere bırakılmasını vurgulayan göstericiler Mehter marşı eşliğinde Ermeni iddialarını protesto etti.

24 Nisan'da Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington yine hareketlendi.

Göstericiler, tarihi olaylar hakkında tarihçiler yerine siyasilerin karar vermesini protesto etti.

Mehter marşı eşliğinde ellerindeki Türk ve Azerbaycan bayraklarını sallayan göstericiler, folklor gösterisiyle eğlendi.

Gösteri, Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Namık Tan'ın teşekkür konuşmasıyla sona erdi.

Büyükelçiliğin karşısındaki kaldırımda toplanan bir grup Ermeni de Türkiye aleyhinde pankartlar açtı.







HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.