112'ye maganda pususu

112'ye maganda pususu
Personeli koruyaman devlet, acil hizmetini erteliyor...

personelsaglik.net'in iddiasına göre, İzmir'de inanılması güç bir olay yaşanıyor.

Bir magandanın musallat olduğu Karabağlar 112 istasyonu güvenlik sebebi ile başka bir istasyonla beraber hizmet vermek zorunda kalırken; bu istasyonun bölgesinde meydana gelen vakalara geç müdahale ediliyor.


Olay bundan yaklaşık 20 gün önce meydana geldi. Ancak saldırgan akıllanmayıp 112 personeline pusu kurup sahte vaka vererek, tekrar saldırdı. Bu istasyona kafayı takmış olan Erhan K. isimli şahıs İzmir EAH'de de olay çıkartıp sağlık personelini darp etti.

Polis tarafından yakalanan şahıs savcılık tarafından serbest bırakıldı.

2 kez bu magandanın saldırısına uğrayan Karabağlar 112 acil istasyonu ise başka bir bölgede konuşlandırıldı.

Sitenin bu durumla ilgili yorumu şöyle oldu:

"Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bir kurumu olan 112 istasyonu bir çapulcu tarafından taciz edilmekte ve yetkililer çözümü istasyon yeri değiştirmekle çözmeye çalışmakta.

Bu durum devlet ciddiyetine yakışmamakta. Maganda Erhan K. hemen tutuklanmalı.

Gerekirse o istasyona 24 saat polis ekibi verip korunması gerekirken geline bu nokta devleti küçük düşürmekte." 








HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.