Gökçek, bir dönem daha başkanlık istiyor
Melih Gökçek, katıldığı bir televizyon kanalında “1 kere daha aday olacağım” dedi. 1994 yılından bu yana, 4 dönemdir yürüttüğü göreve bir kez daha aday olduğunu bu şekilde açıklayan Gökçek, şöyle devam etti:
“Allah izin verirse, Başbakanımız uygun görürse, milletim de oy verirse 1 dönem daha devam edeceğim inşallah. Çünkü bitirmemiz gereken büyük işler var. Mesela kentsel dönüşümlere süratle devam ediyoruz. Bunların bitebilmesi için bir dönem daha olmak lazım. Belediye Başkanları, yerine geçtikleri Belediye Başkanlarının yaptığı bütün projeleri yarım bırakırlar. Bu yüzden işleri toparlayıp bitirmek lazım.”
“ANKARA SHOPPİNG FEST, DÜNYANIN EN HAREKETLİ FESTİVALİ OLACAK!
Hangi projelerin yüzüstü kalacağı sorgulanırken, Gökçek programda ayrıca şunları söyledi: “8 Haziran – 1 Temmuz tarihleri arasında Ankara Shopping Fest’in ilki gerçekleştirilecek. Bu tarihler arasında bütün Türkiye’yi hatta dünyadan birçok kişiyi Ankara’ya bekliyoruz. Yapılacak olan etkinlikler ile dünyadaki en hareketli Shopping Fest’i gerçekleştirilecek. Hem % 40-50 indirim var, hem de Türkiye’deki en meşhur sanatkarları ve dünyada çok ses getirmiş gösteri ve sanatkarları Ankara’da izleme fırsatı sunulacak. Her akşam farklı bir yerde değişik gösterilere gidilebilecek. Herkesi bekliyoruz.”
Habervaktim.com
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.