Ergenekon Davası'nda Önemli Gelişme

Ergenekon Davası'nda Önemli Gelişme
Birinci Ergenekon Davası'nın 225. duruşmasında Savcı, birinci ve ikinci Ergenekon davalarının birleştirilmesini talep etti.

İstanbul 13'üncü Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen Birinci Ergenekon Davası'nın 225. duruşması geride kaldı.

Duruşmada Özel yetkili Cumhuriyet Savcısı Mehmet Ali Pekgüzel, sanıkların ve avukatların sözlü ve yazılı taleplerine ilişkin görüşünü açıkladı.

Savcı Pekgüzel, Birinci ve ikinci Ergenekon Davalarının aralarında hukuki ve fiili irtibat bulunduğu belirtti. Ve mahkemeden bu iki davanın birleştirilmesini talep etti.Kabul edilerse bundan sonra Ergenekon tek dava olarak görülecek.

Birinci Ergenekon Davası'nda Doğu Perinçek, emekli Tuğgeneral Veli Küçük, Danıştay saldırganı Alparslan Arslan ve emekli Yüzbaşı Muzaffer Tekin'in aralarında bulunduğu 31'i tutuklu 108 sanık bulunuyor.

Genelkurmay eski Başkanı emekli Orgeneral İlker Başbuğ'un sanıkları arasında yer aldığı İkinci Ergenekon Davası'nda ise 32'si tutuklu 147 sanık var.

Öte yandan Savcı Pekgüzel, Özdemir Sabancı suikasti faili Mustafa Duyar'ın eşinin davaya müdahillik talebinin ise reddini istedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.