Bulut, konferans yüzü oldu

Bulut, konferans yüzü oldu
Habertürk'ten ayrıldıktan sonra bir süredir ortalarda gözükmeyen Yiğit Bulut nihayet sessizliğini bozuyor... İşte Bulut'un yeni işi?

Habertürk Eski Genel Yayın Yönetmeni Yiğit Bulut artık AKP'nin gençlik kollarının konferans yüzü oldu.

Habertürk'ten ayrıldıktan sonra Başbakanlık başdanışmanlığı için adı geçen, bir ara Kanal 24 için de ismi konuşulan Yiğit Bulut, konferanslarla uzun süredir sessizliğini bozdu.

Medyagundem'in haberine göre; Bulut, Ak Parti Gençlik Kolları Teşkilatı'nın "konferans yüzü" oldu. Bulut, Ak Parti Genel Merkezi Gençlik Kolları Merkezi'nin tüm Türkiye'de düzenleyeceği konferanslarda konuşmacı olarak yola Samsun'dan çıktı.

Bulut, bugün Ak Parti Gençlik Teşkilatı'nın Samsun 19 Mayıs Üniversitesi'ndeki konferansının konuşmacısı oldu.

Bulut 10 Mayıs'ta da Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nde konuşacak.

Bulut'un hem siyaset hem de medyaya dair farklı planlarının olduğu öğrenildi.

"Sessizlik bitiyor" diyen Bulut konferansla ilgili gelişmeyi de twitter adresinde şöyle duyurdu:

*Sessizlik bitiyor...Simdi konusma zamani...Bugun AK Parti Genel Merkez genclik kollari, SAMSUN IL Genclik kollari ve AK Klup onculugunde duzenlenen konferansta 19 MAYIS UNIVERSITESINDE Ogrenciler ve Samsunlularla bulusacagim...Herkes etegindeki taslari doktu, artik konusma sirasi bende...Gercekler saklanama, ortulemez ve carpitilamaz...Uykudakiler uyansin belki yanmak vaktidir, GERCEKLERI BILENLER TOPLANSIN

*Simdi vermek vaktidir...Bir sonraki bulusma 10 Mayista Abant Izzet Baysal universitesinde..

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.