Afganistan'da 3 ABD askeri öldürüldü

Afganistan'da 3 ABD askeri öldürüldü
Afganistan'daki bir saldırıda, 3 ABD askeri ve 1 Afgan tercümanın öldüğü bildirildi.

ABD öncülüğündeki koalisyondan yapılan açıklamada, saldırının, başkent Kabil'in güneyindeki Vardak vilayetinde düzenlendiği ve saldırıda bir askeri aracın da tahrip olduğu belirtildi. 
 
Saldırıyla ilgili ayrıntılı bilgi verilmedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.