Kömür ocağında göçük: 1 ölü, 2 yaralı

Kömür ocağında göçük: 1 ölü, 2 yaralı
Zonguldak'ta özel kömür ocağında meydana gelen göçükte 1 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Kilimli beldesindeki Bölüm mevkisinde faaliyet gösteren özel bir maden ocağında göçük meydana geldi. Göçük altında kalan işçilerden Selahattin Baytar (32) öldü, Ersin Kaya (25) ve Güngör Akyol (32) yaralandı.

Arkadaşları tarafından madenden çıkarılarak Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralı işçilerden Güngör Akyol, sağlık durumunun ağır olması nedeniyle Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

AA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.