Sigara vermediği için bıçaklandı

Sigara vermediği için bıçaklandı
Bursa'da bir kişi sigara vermediği kişiler tarafından bıçaklandı.

Olay, dün gece 03.15 sıralarında Değirmenlikızık Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece iş yerinden evine gitmek için Demir Caddesi'ni kullanan Sezai Sevinç'ten (43) kimliği belirsiz kişiler sigara istedi. Sigarasından vermek istemeyen Sevinç, ısrarla sigara isteyen şahıslar tarafından bıçaklandı. Şahıslar, olay yerinden uzaklaşırken kayıplara karışırken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.


İHA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.