"Burası empati platformudur"

"Burası empati platformudur"
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'in başkanlığında kamu görevlilerinin 2012-2013 yıllarına ilişkin mali ve sosyal haklarını belirlemek üzere yürütülecek olan toplu sözleşme görüşmeleri

Toplantı öncesi bir açıklama yapan Bakan Çelik, kamu çalışanlarına örgütlenme ve toplu pazarlık haklarının tanınmasının önemli olduğunu ifade etti. Çelik, taraflara hitaben, "Biz rakip değiliz. Burası empati platformudur. Yatırımlarımızı, ülkemizin geleceğini göz önünde bulundurmak zorundayız. Hepimizin seyahat ettiği geminin birçok yolcusu olduğunu unutmayalım" dedi.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.