Filipinler'de batan feribotta zehirli kimyasallar tespit edildi

Filipinler'de batan feribotta zehirli kimyasallar tespit edildi
Filipinler'de etkili olan Fengşen tayfunu yüzünden geçen hafta batan feribottaki arama çalışmaları, gemide zehirli tarım ilacı bulunduğunun öğrenilmesi üzerine durduruldu.

MANİLA Filipinler'de etkili olan Fengşen tayfunu yüzünden geçen hafta batan feribottaki arama çalışmaları, gemide zehirli tarım ilacı bulunduğunun öğrenilmesi üzerine durduruldu.

Sivil savunma yetkilisi Anthony Golez, 850'den fazla kişinin bulunduğu "MV Princess of the Stars" adlı feribotun, içinde zehirli tarım ilacı bulunan bir konteynırı da taşıdığının öğrenilmesinin ardından çalışmalara son verildiğini duyurdu.

Devlet Başkanı yardımcısı Noli de Castro, geminin batmasıyla birlikte 10 bin kilogram ilacın sulara yayıldığını kaydetti. Manila - Cebu seferini yapan feribot, Sibuyan adası açıklarında alabora olmuştu. Arama çalışmalarına 100'den fazla dalgıç katılmış, 57 kişinin sağ çıktığı gemiden 15 de ceset çıkarılmıştı.

Ulusal Felaket Koordinasyon Konseyi, tayfunun ülke çapında 505 kişinin yaşamını yitirmesine, 287 kişinin de kaybolmasına neden olduğunu duyurdu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.