35 yıl sonra bir ilk

35 yıl sonra bir ilk
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Ankara'da 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen mitinge katılmak üzere alana geldi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Halil Etyemez ile alana gelen Çelik, mitinge katılanları selamlayacak.

Bakanlık yetkilileri, 1977'de Taksim Meydanı'ndaki olaylı mitingin ardından ilk kez bir bakanın 1 Mayıs kutlamasına katıldığını belirtti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.