Polise 20 bin dolarlık kamera

Polise 20 bin dolarlık kamera
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, bu yılki 1 Mayıs'ta ilk defa 3 G sistemle desteklenen kask kamerası kullandı. Tanesi 20 bin dolara alınan kameraların çektiği görüntüler yüksek çözünürlü

Geçen yıl kask kamera uygulamasına geçen İstanbul Emniyet Müdürlüğü bu yılki kutlamalarda ise kask kamera ile görüntüleri anında 3 G ile MOBESE merkezine aktarıyor. İlk defa uygulanan bu sistem ile İstanbul polisi 1 Mayıs gösterilerini 10 noktadan canlı oalrka takip ediyor. Provokasyon grupları anında görüntüleyen kameralar bu görüntüleri MOBESE merkezine canlı olarak gönderiyor.

Burada polisler tarafından canlı olarak izlenen görüntülerdeki şüpheli şahıslar takip edilerek provokasyon yapmak isteyen şahısların eşkalleri anında emniyet birimlerine haber veriliyor.

İstanbul Emniyeti tarafından bu yıl ihale ile alınan 3 G kask kameraların tanesi yaklaşık 20 bin dolar. Kask üzerindeki kamera görüntüleri kaydederek 3 G cihazına aktarıyor. Buradan görüntüler 3 G cihazı ile MOBESE merkezine aktarılıyor. Yüksek çözünürlüklü görüntüler MOBESE merkezinde inceleniyor.



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.