BM İsrail'i suçlu buldu

BM İsrail'i suçlu buldu
Birleşmiş Milletler, geçtiğimiz hafta Gazze’de HAMAS ve İsrail arasında sağlanan ateşkes anlaşmasının 7 kez İsrail tarafından ihlal edildiğini bildirdi.

FİLİSTİNLİ ÇİFTÇİLERE ATEŞ AÇTI
BM’nin ateşkes ihlalleri ile ilgili tuttuğu kayıtlarda İsrail askerlerinin Filistinli çiftçilere ateş açtığını ve ateşkesi yedi kez ihlal ettiğini bildirirken, Filistinlilerin ise ateşkesi sadece bir kez ihlal ettiğini açıkladı. 

7 KEZ ATEŞKESİ İHLAL ETTİ
İsrail’in 20-21 Haziran tarihlerinde tarlalarına gitmek isteyen Filistinli çiftçiler ile balıkçılık yapan bir Filistinli’ye ateş açarak ateşkesi yedi kez ihlal ettiğini bildiren BM raporunda, İslami Cihad’ın Sderot kentine 24 Haziran’da roket atarak ateşkesi bir kez ihlal ettiğini belirtti.

(habervaktim.com – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.