İşte Türkiye'nin olmazsa olmazı!

İşte Türkiye'nin olmazsa olmazı!
Fatih Medreseleri Genel Başkanı Fatih Bayraktar, Ayasofya’nın yeniden ibadete açılmasının Türkiye’nin olmazsa olmazı olduğunu kaydetti.

Fatih Medreseleri Genel Başkanı Masum Bayraktar, Şems İlim Hizmet ve Yardımlaşma Derneği’nin düzenlediği etkinlikte yaptığı konuşmada, Ayasofya’nın yeniden ibadete açılması taleplerine destek verdi.

Konuşmasına “Mevla’ya en güzel şekilde teşekkür etmemiz lazım. Bizlere vermiş olduğu nimet ve imkânları kullanıp, en güzel şekilde değerlendirmemiz gereklidir” diyerek başlayan Bayraktar, “Ayasofya’nın cami olarak tekrar faaliyete geçmesi ve ibadete açılmasının Türkiye’nin olmazsa olmazı olduğunu” vurguladı.

Bayraktar “1934 yılında esaret altına alınan Ayasofya’mızın camiye dönüştürülme vazifesi Başbakanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan ve ekibine yakışır. İçindeki resimler ve mozaikler tekrar kapatılıp ibadet ruhuna yakışır hale getirilmeli ve Fatih Sultan Mehmet Han’ın vakfiyesi yerine getirilerek her yıl kutladığımız fetih kutlamaları aslına uygun hale gelmiş olacaktır” dedi.






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.