Hadi bunu da yaptı!
AK Parti Milletvekili Şamil Tayyar, kendisinin Star gazetesinde tekrar yazmaya başlamasını eleştiren Hadi Özışık'ı sert bir dille eleştirerek, 'Zavallı' olarak niteledi.
AK parti Milletvekili Şamil Tayyar, kendisinin Star gazetesinde tekrar yazmaya başlamasını eleştiren sitenin sahibi Hadi Özışık'ı sert bir dille eleştirerek, 'Zavallı' olarak niteledi.
Şamil Tayyar'ı bu kadar sinirlendiren ise Hadi Özışık'ın sahibi olduğu medya sitesinin Star'ı eleştiriyormuş gibi yapıp aylar önce kavgaya tutuştuğu Tayyar'ı hedef alması oldu.
Söz konusu site dün yayınladığı bir haberinde "Star gazetesi, AKP grubundan yaptığı 'flaş' transferlerle 'resmi bandrol' sahibi tek gazete haline geliyor ve kaybediyor. Star gazetesinin son transferi gazetenin eski Ankara Temsilcisi Şamil Tayyar oldu. Haliyle Star'ın AKP'den transfer ettiği isimler gazeteye yeni olan ne katacak, iktidarla bu kadar sıkı bağlar içinde giderek bir çeşit "resmi yayın organı" haline dönüşmek nasıl bir stratejidir anlamıyoruz." diyerek Şamil Tayyar'ı yeniden kadrosuna katan Star'ı eleştirmişti.
Bu yazıya sinirlenen Şamil Tayyar ise twitterdaki hesabından Hadi Özışık'ı yaylım ateşine tuttu. Daha önce sahibi olduğu sitede yazması için kendisine yaptığı teklifi reddettiği için hakkında karalama kampanyası başlatıldığını belirten Tayyar, Özışık için "Kendisini internetin Aydın Doğan'ı diye tanıtan zavallı" tanımlamasında bulundu.
Özışık'ın, sahibi olduğu sitede yazması için kendisine 2 bin 500 TL telif ücreti teklif ettiğini belirten Tayyar, "O gündür bugündür internethaber ve gazeteciler sitesinde aleyhimde haberler yaptırıyor" diyerek, Hadi Özışı'ı suçladı ve "Şantajına asla boyun eğmem" ifadesini kullandı.
İşte Şamil Tayyar'ın Hadi Özışık'a hitaben dün akşam attığı o sert twitler;
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.