"Başkanlığı bırakırım"

"Başkanlığı bırakırım"
Şike davasında tutuklu yargılanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, "MASAK'tan istenen raporlardan biri temiz gelmesin başkanlığı bırakırım" dedi.

Şike davasında tutuklu yargılanan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım duruşmada söz alarak, "Bu, şike davası değil. Şike davası olsaydı sadece Aziz Yıldırım ve arkadaşları burada olmazdı. Beni Ergenekon davasına yamamak için milletin seçtiği vekil, 'Ergenekon'un finans kaynağı' diyor benim için. Beni oralara bağlamaya çalışıyorlar. MASAK'tan istenen raporlardan biri temiz gelmesin başkanlığı bırakırım, bir daha da başkanlık yapmam" dedi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.