'Sütten zehirlenen yok!'
Yayınlanma:
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, 3 gün boyunca süte hassasiyetinden dolayı hastaneye giden bütün çocukların muayenesinin yapıldığını belirterek, ''Zehirlenme sebebiyle hastanede yatan hiçbir çocuğumuz y
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, 3 gün boyunca süte hassasiyetinden dolayı hastaneye giden bütün çocukların muayenesinin yapıldığını belirterek, ''Zehirlenme sebebiyle hastanede yatan hiçbir çocuğumuz yok. Şu an gözetim altında olan 7 çocuğumuz var. Çocuklarımız da zehirlenme nedeniyle değil süt içtiği için rahatsızlık gösterdiği için hastaneye gitti. Kendilerinde başka problemler tespit edildiği için gözetim altına alındılar. Hadise zehirlenme değildir'' dedi.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.