Emniyetin önünde 17 kilogram uyuşturucu ile yakalandı
Yayınlanma:
Şanlıurfa polisinin yaptığı iki ayrı operasyonda 17 kilogram uyuşturucu, bir tabaca, tabancaya ait mermi ve şarjörü ele geçirildi.2 kişi gözaltına alındı.
Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Emniyet Caddesi'nde ilerleyen bir araçta sabah 05.00 sıralarında arama yaptı. Aracın bagaj kısmında 16 paket halinde 17 kilogram esrar ele geçirdi. Olay ile ilgili M.R.B. gözaltına alındı. Aynı şube polisi, Viranşehir yolunda durdurduğu bir araçta ruhsatsız tabanca, bir şarjör ve silaha ait mermi ele geçirdi. N.N. gözaltına alındı. Zanlılardan birinin emniyetteki sorgusu devam ediyor, diğeri adli mercilere sevk edildi.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.