"İsrail- Güney Kıbrıs ilişkisi en iyi dönemini yaşıyor"

"İsrail- Güney Kıbrıs ilişkisi en iyi dönemini yaşıyor"
İsrail'in Güney Kıbrıs Rum Kesimi büyükelçisi Michael Harari, son yıllarda İsrail ile Rum tarafı arasındaki ikili ilişkilerin son derece olumlu bir şekilde geliştiğini ifade etti.

Harari, bunu devam ettirmek için yeterince akıllı olacaklarını umduğunu da dile getirdi.
Rum Simerini gazetesinin haberine göre İsrail'in "64'üncü bağımsızlık yıldönümü" sebebiyle düzenlenen bir etkinlikte konuşan Harari, Güney Kıbrıs'ta son 64 yıldır başarılan şeylerle gurur duymaları için birçok nedene sahip olduklarını aktardı.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.