Ahlat'ta,kaçak avlanan 8 ton balığa el konuldu

Ahlat'ta,kaçak avlanan 8 ton balığa el konuldu
Bitlis'in Ahlat ilçesinde av yasağının başladığı 15 Nisan'dan bu yana Ahlat İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından kaçak olarak avlanan yaklaşık olarak 8 ton balığa el konuldu.

İlçedeki kaçak avlanmanın önüne geçmeye çalışan Ahlat ilçe jandarma ekipleri yapılan kontroller neticesinde son bir ayda kaçak olarak avlanan yaklaşık 8 bin ton balığa el koydu. Jandarma ekipleri, son olarak ilçeye doğru hareket halinde olan K.S. yönetimindeki kamyoneti, içerisinde 2 bin 500 kilogram kaçak avlanmış inci kefali balığı ile birlikte ele geçirdi.

Kamyonet kasasında yapılan aramalarda kaçak olarak avlanıldığı tespit edilen 2 bin 500 kilogram kaçak balığa el konulup balıklar Ahlat Mal Müdürlüğü'ne teslim edilirken, kaçak balık avlayan K.S'ye de idari para cezası kesildi.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.