Karakolda polis dayağı ağır cezalık oldu

Karakolda polis dayağı ağır cezalık oldu
İzmir'de, Karabağlar Polis Karakolu'nda görevli polisler tarafından dövüldüğü kamera kayıtlarıyla ortaya çıkan Fevziye Cengiz'in şikayeti üzerine yargılanan polislerin davasında, bir kere daha görevsizlik kararı &

Hakim, sanık polis memurlarının işkence suçundan yargılanması gerektiğini belirterek, dosyayı ağır ceza mahkemesine sevk etti.

Cengiz'e şiddet uyguladıkları, karakolun güvenlik kameraları tarafından belirlenen polisler aleyhinde açılan dava, ilk olarak İzmir 17. Sulh Ceza Mahkemesi'ne gitmişti. Buradaki ilk duruşmada hakim, görevsizlik kararı vererek dosyayı 12. Asliye Ceza Mahkemesi'ne göndermişti. Oradaki ilk duruşmada da görevsizlik kararı çıktı. Mahkeme hakimi, polislerin işkence suçundan yargılanması gerektiği kararına vararak, dosyayı ağır cezaya gönderdi.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.