Bakan ve vekillere göre şampiyon kim ?

Bakan ve vekillere göre şampiyon kim ?
Bakanlar ve vekiller cumartesi günü oynanacak Fenerbahçe- Galatasaray derbisine kilitlendi. İşte yorumlar...

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ: Centilmence bir maç olsun. Gönlüm Fenerbahçe'den yana. Skor tahminim ise 2-1.

Enerji Bakanı Taner Yıldız: Maç 1-1 biter. Galatasaray şampiyon olur.

Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan: Galatasaray Kongre üyesiyim ama iyi olan kazansın. Tahminime göre şampiyon G.Saray.

Meclis Başkanvekili Sadık Yakut: Şampiyon Fenerbahçe. Maç, 2-1 olur.

Mehmet Şandır (MHP Grup Başkanvekili): Fenerbahçe şampiyon.

Murat Başesgioğlu (Eski bakan-MHP): Beşiktaşlı'yım. İyi oynayan kazansın.

Engin Altay (CHPSinop): Fenerbahçe 2-0.

MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural: GS kazanır, çift dikiş olur. Ayrıca GS'nin şampiyon olmasını diliyorum.

MHP Adana Milletvekili Seyfettin Yılmaz: G.Saray 2-1 galip gelecek.

CHP Meclis İdare Amiri Adnan Keskin: FB 2-1 yener.

CHP Muğla Milletvekili Ömer Süha Aldan: FB 2-1.

CHP Adana Milletvekili Seyfettin yalmaz: GS 2-1.

MHP Antalya Milletvekili Mehmet Günal: G.Saray şampiyon...

G.SARAY AVANTAJLI

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer: 3 ihtimal var. İkisi halinde G.Saray şampiyon. Yani G.Saray'ın şampiyon olma ihtimali daha yüksek. Ama top yuvarlaktır, topa güven olmaz.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.