Bakanlar'dan Adli Tıp Kurumu'na ziyaret

Bakanlar'dan Adli Tıp Kurumu'na ziyaret
Adalet Bakanı Sadullah Ergin ile Sağlık Bakanı Recep Akdağ, İstanbul Adli Tıp Kurumu'nu ziyaret etti.

 

Bakan Ergin ile Akdağ, Silivri ve Metris Cezaevlerine yaptıkları ziyaretlerin ardından akşam saatlerinde Yenibosna'daki İstanbul Adli Tıp Kurumu'na geçti. Burada yetkililerle bir araya gelen bakanlar, yapılan çalışmalar hakkında brifing aldı. Her iki bakan, temaslarının ardından buradan ayrıldı.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.