Kupa töreni Kadıköy'de

Kupa töreni Kadıköy'de
Fener’in “Cim-Bom şampiyon olursa kupa töreni TT Arena’da yapılsın” teklifisarı-kırmızılı yönetim tarafından kabul edilmedi. Başkan Ünal Aysal “Kurallara göre kupa son maçın oynandığı yerde al

Galatasaray şampiyon olursa, tur Saracoğlu Stadı’nda atılacak

SÜPER Final’de yarın oynanacak derbinin ardından Cim-Bom’un şampiyon olması halinde kupanın nerede verileceği konusu netleşti. Fenerbahçeliler, “Kupayı Galatasaray alırsa kupa töreni Saracoğlu’nda olmasın. Güvenlik sağlanamayabilir. En iyisi tören Türk Telekom Arena’da yapılsın” teklifini ortaya atmıştı. Futbol Federasyonu da bu teklife yeşil ışık yakmış ve Galatasaray Kulübü’nün bu konudaki görüşünü sormuştu.

Üyelerin büyük bölümü karşı çıktı

Aslan’ın patronu Ünal Aysal da önce bu teklifi olumlu bulmuş ve yönetime soracağını söylemişti. Ancak Galatasaray Yönetim Kurulu bu konuda yaptığı görüşmede teklifi reddetme kararı aldı. Üyelerin büyük bir bölümü, “Şampiyon olursak kupa töreni son maçı oynadığımız yerde olmalı. Fenerbahçe taraftarının önünde kupayı kaldırmak camiamız için de ayrı bir anlam taşır” deyince, yapılan oylama sonunda bu üyelerin savunduğu görüş ağırlık kazandı.

Ankara’daki söyleşide açıkladı

Aysal dün Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde katıldığı söyleşide bu konuda, “Federasyondan törenin Arena’da yapılması talebi geldi. Yönetim Kurulu olarak biz bu konuda bir karar aldık. Biz kuralların tatbik edilmesini, yani kupanın Saraçoğlu Stadı'nda verilmesini istiyoruz. Şampiyonluk Kupası kurallara göre normal olarak en son maçın oynandığı sahada alınır. Yani biz yenersek orada alırız, Fenerbahçe yenerse yine orada alır. Bunu da federasyona ilettik” açıklamasını yaptı. “

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.