Somali'de BM çalışanları kaçırıldı

Somali'de BM çalışanları kaçırıldı
Somali'de 2 BM çalışanı aşırı dinci militanlar tarafından kaçırıldı.

BM kaynakları, başkent Mogadişu'nun 370 kilometre kuzeybatısındaki Hodur kentinin denetimini ele geçiren militanların, bu sabah saatlerinde BM'nin kara mayınlarıyla mücadele birimi için çalışan 2 kişiyi kaçırdığını belirtti.
    
Aynı kaynaklar, 2 BM çalışanının International Medical Corps (IMC) tesislerine giren kişilerce kaçırıldığını ve BM çalışanlarının İsveçli olduğunun sanıldığını kaydetti.
    
Kent sakinlerinden Hasan Muhammed, şiddetli çatışmalardan sonra bölge komiserini yaralayan ve korumalarından birini öldürerek kenti ele geçiren militanların IMC binasına girdiğini ve 2 yabancı çalışanı kaçırdığını anlattı.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.