Bahçeli'den derbi yorumu

Bahçeli'den derbi yorumu
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli, bu akşam oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray derbisini değerlendirdi.

Bahçeli, MHP Genel Merkezi önünde organize edilen kermesin açılışında gazetecilere yaptığı açıklamada "Uzun bir mücadeleden sonra iki güzide futbol takımımız bu akşam karşı karşıya gelecekler. Tabiatıyla ben Beşiktaşlı olduğum için Fenerbahçe ve Galatasaray arasında bir tercihte bulunmuyorum. Kim hak ediyorsa o alsın." dedi.

Devlet Bahçeli'ye Suriye'de serbest bırakılan Türk gazeteciler de soruldu. Bahçeli ise soruya kısa bir cevap vererek, "Çok hayırlı olmuş." ifadelerini kullandı.

Bahçeli, TBMM Başkanvekili Meral Akşener'in aracının kurşunlanmasıyla ilgili bir soruyu ise "Geçin onu." diyerek cevapsız bıraktı. 

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.