Mersin'de 2 kadın, otobüs şoförü oldu  

Mersin'de 2 kadın, otobüs şoförü oldu  
Mersin'in Tarsus ilçesinde, belediyeye ait toplu taşıma araçlarında görevlendirilen 2'şer çocuk annesi iki kadın, Anneler Günü öncesinde göreve başladı.

Tarsus Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törende, Anneler Günü öncesi 2 kadın şoförü belediye ulaşım hizmetlerinde görevlendirdiklerini söyledi.

Belediye bünyesinde ilk kez kadın şoför görevlendirildiğini belirten Kocamaz, sayının artması dileğinde bulundu.

Kocamaz, kadın sürücülerin en iyi şekilde hizmet vereceğine inandığını ifade ederek, ''Tarsuslu hemşehrilerimin ilçemizde gerçekleştirilen bu olaydan mutluluk duymasını temenni ediyoruz. İnşallah vatandaşlarımız diğer şoförlerimize sahip çıktığı gibi, kadın şoförlerimize de sahip çıkarlar'' dedi.

Kadın şoförlerden 2 çocuk annesi Nurten Fidan (36), daha önce 8 yıl Belçika ve Hollanda arasında otobüs kullandığını belirterek, ''Yeniden mesleğime kavuştuğum için mutluyum. Ailem benimle gurur duyuyor'' diye konuştu.

İki çocuk annesi Songül Karagöz de (32), kendilerine imkan tanıyan Başkan Kocamaz'a teşekkür etti.

Daha sonra kadın şoförler otobüslere binerek sefere başladılar.

 aa

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.