Afganistan'da 2 NATO askeri öldü

Afganistan'da 2 NATO askeri öldü
Afganistan'da 2 NATO askerinin öldüğü bildirildi.

NATO'dan yapılan açıklamada, askerlerden birinin Afganistan'ın güneyinde düzenlenen bir bombalı saldırıda, diğer askerin ise çatışmayla ilgisi olmayan nedenlerle öldüğü belirtildi.

Açıklamada, askerlerin milliyetlerine ve ölümlerinin ayrıntılarına ilişkin bilgi verilmedi.

Ölen askerlerle birlikte bu ay içinde Afganistan'da hayatını kaybeden NATO askerlerinin sayısı 16'ya yükseldi.

-Bedğis vilayetinde bombalı saldırı: 4 ölü

Afganistan'ın güneybatısındaki Bedğis eyaletinde düzenlenen bombalı saldırıda 4 kişinin öldüğü bildirildi.

Bedğis Valilik sözcüsü, Kadis ilçesinde yol kenarına yerleştirilen bombayla bir polis aracına düzenlenen saldırıda 4 polisin hayatını kaybettiğini söyledi.

 aa

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.