Gül'den derbi mesajı

Gül'den derbi mesajı
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül bugün oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray derbisine ilişkin taraftara mesaj yolladı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül bugün oynanacak Fenerbahçe-Galatasaray derbisine ilişkin, "Spor, kavga değil centilmenliktir, dayanışmadır.Taraftarların, spor kulüplerinin ve herkesin centilmencemücadele vermelerini beklerim" dedi.

Cumhurbaşkanı Gül, Adıyaman Valiliği'ni ziyareti sırasında basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Bir basın mensubunun "Beşiktaş ile Trabzonspor'un dünkü maçta berabere kaldıklarını" hatırlatarak, bugün yapılacak Fenerbahçe-Galatasaray maçına ilişkin tahminini sorması üzerine de Gül, şunları söyledi:

"Geçmiş için bir şey söylemenin artık faydası yok. Bugünkü maç iki büyük takımın ve iki büyük taraftarın da buluşması olacak. O bakımdan sakin geçmesini, kim iyi oynarsa onun kazanmasını isteriz. Spor kavga değil centilmenliktir, dayanışmadır. Taraftarların, spor kulüplerinin ve herkesin centilmence mücadele vermelerini beklerim. Gönlümdeki kazanamadı, şimdi bakalım hangisi olursa..."

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.