Erdoğan Galatasaray'ı kurtardı

Erdoğan Galatasaray'ı kurtardı
Şampiyonluk kupasını soyunma odasında almak istemeyen Galatasaray'ın imdadına Başbakan yetişti...

Spor Toto Süper Final'in 6. haftasında Fenerbahçe ile karşılaşan Galatasaray, dev mücadelede Şükrü Saracoğlu Stadyumu'nda ezeli rakibiyle 0-0 berabere kaldı ve 2011-2012 sezonunda şampiyonluğa ulaştı. Bundan sonra şampiyonluk kupasının statta alınıp alınmayacağı tartışma konusu oldu. TFF başkanı Yıldırım Demirören ve Galatasaraylı yöneticiler arasında sert tartışmalar yaşandı ve kriz bir türlü çözülemedi.

ALBAYRAK'TAN BAŞBAKAN'A TELEFON

TFF Başkanı ve diğer yöneticiler kupa ve madalyaları alıp soyunma odasına gitti ancak Galatasaraylı yönetici Abdurrahim Albayrak bu duruma tepki göstererek, soyunma odasında kupa mı alınır dedi. Ardından Başbakan'ı arayarak 'Sayın Başbakanım Kupamızı sahada almak istiyoruz ama şu anda hak ettiğimiz kupayı alamıyoruz diyerek Erdoğan'a serzenişte bulundu. Ardından Başbakan, TFF başkanı Yıldırım Demirören'i arayarak 'Bu işi çözün' talimatı verdi ve ardından kupa töreni saha içerisinde gerçekleşti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.