Teyzesine kızıp evi yaktı  

Teyzesine kızıp evi yaktı  
Kastamonu'da teyzesiyle tartışan 17 yaşındaki genç, evi ateşe verdi.

İnönü Mahallesi Ilgaz Sokak'taki apartmanının 4. katında Mehtap Sevinç'in oturduğu dairede yangın çıktı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen Kastamonu Belediyesi İtfaiye ekipleri, yangına müdahale etti. Yangın, kısa sürede söndürülürken, ev kullanılamaz hale geldi.

Polis ekiplerinin yaptığı soruşturma sonucunda, teyzesi Mehtap Sevinç ile yaşayan B.S'nin (17) geç saatlerde eve geldiği için teyzesi tarafından eve alınmadığı, sabah saatlerinde teyzesinin kapıyı açması üzerine eve girebildiği öğrenildi.

B.S. ile teyzesi arasında tartışma yaşandığı, tartışmanın ardından teyze Mehtap Sevinç'in, evden ayrıldığı öğrenildi. Teyzesine kızan B.S'nin, evi üç yerinden ateşe vererek, evden çıktığı tespit edildi.

B.S. yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

AA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.