''287 engelli temsili askerlik yaptı''

''287 engelli temsili askerlik yaptı''
Jandarma Genel Komutanlığı, engelli 287 vatandaşa temsili askerlik yaptırıldığını bildirdi.

Jandarma Genel Komutanlığı'na bağlı birliklerde 10 Mayıs'ta 'Temsili Askerlik Uygulaması' yapıldı. Van, Bursa, Batman, Zonguldak, Giresun, Aydın, Muğla, Adıyaman, Kahramanmaraş, Karaman, Tokat, Aksaray, Kırşehir, Nevşehir, Yozgat, Kastamonu ve Sinop illerinde jandarmaya bağlı birliklerde uygulama gerçekleştirildi. En fazla başvuru Muğla'da olurken, en az başvuru ise Kastamonu'da oldu. 

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.