47 kişi gözaltında

47 kişi gözaltında
Galatasaray maçı sonrasında stat içinde ve dışında çıkan olaylar sırasında gözaltına alınan 47 kişinin emniyetteki işlemleri sürüyor.

 

Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşmasının ardından, stat içinde ve dışında çıkan olaylarda gözaltına alınan 47 kişi Asayiş Şube Müdürlüğü'nde sorgulanıyor. Maçtaki olaylarla ilgili soruşturmayı yürüten Gasp Büro Amirliği Ekipleri, stadın içinde ve dışında çıkan olaylarla ilgili de çevredeki işyeri ve polis kamera görüntülerini de incelemeye aldı. Asayiş Şube Müdürlüğü'nde sorgulanan 47 kişinin yarın adliyeye sevk edileceği öğrenilirken, görüntülerin incelenmesiyle olaylara karıştığı tespit edilen taraftarların da gözaltına alınacağı belirtildi.







 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.