Gül, şampiyon karatecileri tebrik etti

Gül, şampiyon karatecileri tebrik etti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İspanya'da düzenlenen Avrupa Büyükler Karate Şampiyonası'nda Şeyda Burucu, Serap Özçelik ve Kadın Kumite Takımı'nın altın madalya kazanması dolayısıyla Karate Federasyonu Başkanı Esat Delihasan'a

 

Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, 'Sayın Cumhurbaşkanımız, İspanya'da yapılan Avrupa Büyükler Karate Şampiyonası'nda Şeyda Burucu, Serap Özçelik ve Kadın Kumite Takımının altın madalya kazanması dolayısıyla Karate Federasyonu Başkanı Esat Delihasan'a bir telgraf göndererek, sporcularımıza tebriklerini iletmiştir' denildi.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.