TSK'dan astsubay açıklaması

TSK'dan astsubay açıklaması
Son dönemde astsubayların özlük haklarıyla ilgili yaşanan tartışamalara cevap Genelkurmay Başkanlığı'ndan geldi.

Genelkurmay Başkanlığı astsubay larla ilgili bugüne kadar yapılan düzenlemeleri sıraladı.

Açıklamada 'astsubyalara verilen görev tazminatının artırıldığı, yüksek lisans kıdemi alma hakkının verildiği, astsubaylıktan subaylığa geçişteki kontenjanın yüzde yirmi beşe çıkarıldığı' belirtildi.

Aynı zamanda yapılması teklif edilen düzenlemeler de açıklamada yerini aldı.

Bu teklifler ise "astsubayların 1'nci derecenin 4'üncü kademesine kadar yükselmesinin sağlanması, yarbay ve daha üst rütbeli subaylara verilen görev tazminatının birinci dereceye yükselmiş görevdeki ve emekli astsubaylara da verilebilmesi, mecburi hizmet süresinin 15 yıldan 10 yıla düşürülmesi" şeklinde sıralandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.