İlk 10'a giren Diyanet: Milletin talebi

İlk 10'a giren Diyanet: Milletin talebi
Yeni devlet protokolünde ilk 10'e giren Diyanet'in başındaki isim Görmez: Bu bir ihsan değil milletimizin talebi.

Gözmez, Filistin Başbakan Yardımcısı Muhammed Avad’ı kabulünde konuştu.

Milli Savunma Bakanı'nın ilk 10 girememesi, Genelkurmay Başkanı'nın ise 3. sıradaki yerini koruması nedeniyle eleştirilen yeni devlet protokolünde dikkat çeken bir diğer nokta Diyanet'in yeriydi.

Daha önce 51. sırada olduğu listeye 10. sıradan giren kurumun başındaki isim Mehmet Görmez, bunun milletin talebi olduğunu söyledi.

Gözmez, Filistin Başbakan Yardımcısı Muhammed Avad’ı kabulünden sonra gazetecilerin konuyla ilgili sorularını yanıtladı.

”Bizim için mühim olan milletin kalbindeki protokolümüzdür ve millete hizmet etmedeki sıramızdır” değerlendirmesinde bulunan Görmez, bunu daha çok önemsediklerini ve bunun üzerinde yoğunlaştıklarını söyledi.

Görmez, ”Bu son gelişme çok tabii, olması gereken, normal bir gelişmedir. Bunu ben şahsen devletin Diyanet’e bir ihsanı olarak değil milletimizin talebi olarak değerlendiriyorum. Tabii ki yine de bütün bu düzenlemeyi yapanlara teşekkür ediyorum” dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.