Bakanların maaşına indirim geliyor
Yayınlanma:
Ayrault, yarınki ilk Bakanlar Kurulu toplantısında kendisinin ve bakanlarının maaşlarının yüzde 30'unun indirilmesini önereceğini söyledi.
Fransa'nın yeni Başbakanı Jean-Marc Ayrault, yarınki ilk Bakanlar Kurulu toplantısında kendisinin ve bakanlarının maaşlarının yüzde 30'unun indirilmesini önereceğini söyledi.
''France 2'' televizyon kanalına konuşan Ayrault, 10 ve 17 Haziran'da iki turlu düzenlenecek genel seçimlerde milletvekili seçilemeyen bakanlardan görevini terk etmelerini isteyeceğini kaydetti.
Ayrault, yarınki ilk Bakanlar Kurulu toplantısında kendisinin ve bakanlarının maaşlarının yüzde 30'unun indirilmesini önereceğini de kaydetti.
Bakanlar Kurulu yarın ilk toplantısını François Hollande başkanlığında Elysee Sarayı'nda yapacak. 34 üyeli Bakanlar Kurulu'nun 17'si kadınlardan oluşuyor.
AA
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.