'İsrail saldırırsa, ne olacağını biliyor'

'İsrail saldırırsa, ne olacağını biliyor'
İran Dışişleri Bakanı Muttaki, İsrail'in nükleer programından dolayı İran'a saldıracak durumda olduğuna inanmadığını söyledi. Muttaki, "Bu tür bir hareketin sonuçlanının ne olacağını çok iyi biliyorlar" diye konuştu.

İsrail'in bu ay başlarında hava saldırısı hazırlığı yaptığı iddialarının ortaya çıkmasının ardından İran'a yönelik bir saldırı olabileceğine dair spekülasyonlar artmıştı. Tahran'da gazetecilere açıklamalarda bulunan Muttaki, bu tür bir ihtimali reddetti.

İsrail'in 2006 yılında Hizbullah ile yaşadığı savaşın sonuçlarıyla hala uğraşmakta olduğunu belirten Muttaki, aynı zamanda "Ortadoğu bölgesinde gayrimeşru olmanın acısını da çektiğini" ifade etti.

Muttaki, kendisine saldırı ihtimali sorulması üzerine verdiği cevabında "İşte bu yüzden Siyonist rejimin bu tür bir maceraya atılacağını düşünmüyoruz" diye ekledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.