Karahasanoğlu'nun isyanı!

Karahasanoğlu'nun isyanı!
Her "Uludere itirazı ile hükümete yüklenme"nin, aslında PKK propagandası olduğunu anlamak için, büyük bir dâhi olmaya gerek var mı? Uludere'de 34 gencin öldürüldüğü tarih: 30 Aralık 2011..Sade

Sadece Uludere'den bugüne, 28 asker-polis şehid!

"Uludere'de 34 çocuğun öldürülmesi katliamdır.." denildi..

"Bugünkü hükümetin de katliamcı gerçek yüzü, Uludere'de gün yüzüne çıktı" diye devam edildi.

Yetinilmedi, "Uludere'deki katliamın hesabı verilmeden, kürt sorunu çözülemez" denildi..

"Uludere'de hükümet işi ağırdan almıştır.. Hükümet de sorumludur" denildi..

"Uludere'de hükümet özür dilemeli idi.." denildi..

"Uludere'deki katliamın hesabını sormak, hükümete niye bu kadar çok zor geliyor?.." diye devam edildi..

Sabah akşam, binlerce yorum dinledik, Uludere ile ilgili..

Uludere ... Uludere.. Uludere..

Tabii ki Uludere'de olanları tasvip ediyor değilim..

Ama, 1990-2000 yılları arasında kangren haline getirilmiş bir sorunu çözmek için, hükümet bütün gücü ile uğraşırken, hükümet dışı değişik güçlerin kusuru ile yaşandığı belli olan bir olayın sorumluluğunu hükümete yıkarak, ne kazanabiliriz ki?

Eyvallah; 14 yaşındaki çocuklar keşke ölmeseydi..

Keşke o anın bir saniye öncesine dönebilseydik ve kendi hayatımızı ortaya koyup, bir tane çocuğun ölmemesi için çaba sarfedecek bir imkanımız olsaydı..

Keşke..

Hepsine eyvallah..

Ama, birileri sabah akşam "Uludere.. Uludere" diyorsa...

"Uludere'nin sorumluluğunu hükümete yıkıyor"sa..

Bu arada da, asker ve polislerimizi şehid vermeye devam ediyorsak..

Her "Uludere itirazı ile hükümete yüklenme"nin, aslında PKK propagandası olduğunu anlamak için, büyük bir dâhi olmaya gerek var mı?

Uludere'de 34 gencin öldürüldüğü tarih: 30 Aralık 2011..

Sadece o günden bu yana ölen asker ve polislerimizin sayısı kaç, biliyor musunuz?

Dünkü şehidlerimizle birlikte: 28!

Uludere'deki çocuklarımızın ölümlerinden hükümetin sorumlu olduğuna ilişkin olarak yapılan haber sayısının binde biri kadar, polis ve askerlerimizin şehid edilmesinden PKK'nın ve uzantısı BDP'nin sorumlu olduğuna ilişkin haber yapılmadı..

Haberler bir yana..

Diğerlerinden vazgeçtik, dindar medyada yazılan makalelere bakın.

Uludere'deki ölümler sebebi ile hükümeti yerin dibine geçiren yazı sayısı 100 ise.. Polis ve şehidlerimizin ölümünden PKK ve BDP'nin sorumlu olduğunu hatırlatan yazı sayısı 1!

Nasıl bir vicdan bu?

Nasıl bir ahlak bu?

Uludere'deki çocukların durumu dillendirilirken, kalemler öyle güzel oynatılıyor ki..

Sıra polislerimizi vuran PKK'lıların hainliğini yazmaya gelince, "Neyini yazacağız ki?" tavrı..

Böylece..

Hükümete vurulan darbeler sayesinde, PKK palazlanıyor..

Palazlanan PKK tekrar vuruyor..

O vurdukça, devletin hata yapma ihtimali artıyor.

En küçük hatada, tekrar hükümete vuruyorlar..

O "vurma"nın oluşturduğu zararı telafi için, biraz daha sıkı güvenlik tedbiri alınıyor.. Bunlar da yeniden büyütülerek, hükümeti tahkir sebebi yapılıyor..

Tam bir kısır döngü..

Daha iki hafta önce, çoğu dindar medyada kalem oynatan isimler, DPI isimli örgütün öncülüğünde, "Kürt sorunu"nu konuştular(!)..

Küçücük eleştiri getirdik diye, bize dahi salya sümük saldırdılar...

"Çok bilmiş" rollerinde, saydırdılar durdular.

Hükümete vurmaya gelince, gaddarlığın ve acımasızlığın örneğini sergiliyorlar..

Sonra Uludere'deki çocuklardan bahsediyorlar..

Uludere'deki çocukların katillerinden en başta geleninin, PKK olduğunu görmezden geliyorlar..

PKK olmasaydı, o çocukları, kim, ne için vuracaktı?

Alın Amanos'taki dünkü saldırıyı..

Siz böyle bir olaydan sonra, güvenlik görevlilerinin, karşılarındakinin terörist olmadığına yönelik en küçük ihtimali bile ince ince araştırarak, hiçbir hataya mahal bırakmadan görev yapmasını nasıl bekleyeceksiniz?

PKK binbaşıyı vursun. Teğmeni vursun.. Erleri vursun.. Ve onları kınayacak olan, dindar medyada yer alan kalemşörler, vakitlerini hükümete saldırmakla geçirsinler..

Bu tavır, Ergenekon'a hizmet değil de nedir?

Bu tavır, PKK'ya hizmet değil de nedir?

Ali Karahasanoğlu / Akit

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.